wihooo !

Jag, hanna och elsa pluggar atm och vi har såååå kul ni skulle bara veta asså ! Fast nu ljugar jag ju bara lite lagom ehm.. Men de kanske ni fattade...Liksom sen när blev de kul att plugga om man dåra inte typ pluggar hk..? Eller kan man de... Äsh jag vet inte? Vet ni...? Men jag har en bok att läsa ut, ett svenska projekt, 70 glosor i olika ämnen och allt detta till nästa vecka... :( Jag vet att jag går i 8an nu och allt ska ju vara mycke svårare och blablabla men asså..? De kunde ju ha sagt att vi var tvungna att använda vå halv studiedag till de eller  typ påminna eller nått sånt. Blir så trötta av allt så jag typ glömmer bort mina läxor och typ somnar på lektionern...(höhöhöh) Duktigt flicka linn...(not, suck) Asså i 7an var man ju fett duktig och allt utan att behöva kämpa ens och nu liksom kommer jag typ få E i alla ämnen... Jag är ett A barn har jag bestämt.. Eller min gamla mattelärare sa att jag var MVG barn och allt men sen går hon och pensionerar sig...USH!  Nej men nu jag inte sitta och klaga på allt de är ju j*vligt bittert right, är allt annat än de hopppas jag !

Fake smile i know men är de verkligen nån som bryr sig..? Tänkte väl det.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0