Hemma nu.

Har vart på födelse middag ikväll för min fina farmor fyller år på tisdag, 79 år blir hon :).Cesar salad till förrätt (den var som en varmrät!!) och senare Björks (som resturangen hette) special, hamburgare. Satt och interjuva henne om hennes barndom (svenska läxa) och gud var hon har att berätta! Hon kommer ju ihåg allt och de gör inte ens jag...Hon är en elefant och jag en guldfisk, så blir det ^^. Testade att skugga med guld och de gick helt ok tycker jag iaf. Trodde den här dagen skulle vara sorgligare men de blev inte så mycket om de, tio år sen 11/september 2001. Fy fan va hemskt! KOllar på en dokumentär atm om de dåra men jag blir lite ledsen av de, de har gått så många filmer som de har baserat på 11/9 och börjar alltid gråta...(snyftarn) I can´t help it !
MIn lilla skuggning:)
MATEN !
Min släkt (på pappas sida) :) Fast 4 kunde inte komma, mina tjej kusiner frida och signe, Niklas som är i USA och farfar som är i himlen :)
Min fina farmor (bilden blev lite knas för de var så mörkt)


RIP alla som dog där ground zero står.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0