hanna och linn dag :)

Idag har hanna och jag shoppat eller hanna har typ. Nathalie kunde tyvärr inte :/. Jag köpte en liten topp som jag ska ha på min imorgon :), medans hanna typ köpte 25 saker men hon fyllde ju år förra veckan. btw köpte den på Jane Norman.  Vi var i Välingby och bromma blocks. Hittade en galet fin lång klänning men behöver jag den..? Eller kommer jag använda den? Den kändes perfekt till thailand men thats it. De är ju synd om jag köper en klänning till en resa där jag använder den en gång, men om den bara var lite billigare! Den var ju inte direkt världens billigaste lång klänning. Men jag hitta massa fina skor? Fan vad jag älskar skor! THEY ARE SO BEAUTIFUL! ehm... men typ iaf. Hittade typ tre par som jag har kärat ner mej i.. :blush: Upptäckte idag att jag har två läxor till imorgon och gissa hur många jag har gjort..? Äsh ni får inte svara, 0. Inga alltså. Hatar spanska och engelska atm.
riktigt dyster jag ser ut på sista bilden men aja, min outfit plus den nya halsduken :D Körde faktist på lockigt idag.
FRAPPE!
Jag på scorett :)
Skorna jag gillar :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0