FLS.

Helgen. Ehm aa helgen har väl vart bra, är så jävla trötg och halft irriterad. Slaggade med Några i fredags och kollade film typ myste, vi typ firade hanna som var sjuk i torsdags men vi träffade ju inte henne då. På lördagen åkte jag och isabelle till stan, shoppade lite. Jag köpte en present till min paappa :) och en halsduk fast vet inte om jag ska ha kvar den (ska kanske lämna tbx den) men om inte får ni se en bild :P. Senare åkte jag till min mormor och morfar, mysigt. Men sen åkte jag och hanna hem till mej och så hade min bror fest (fast de visste jag veckan innan), och ehm de var helt okej men hans fest var ju lyckad och så förutom en liten sak som hände men de får ni tyvär inte veta men lukas skickade hem alla. Och då fick jag, hanna, lukas kompis och lukas städa..? Mitt i natten liksom, men vi hade kul, de var ju nån so  hade glömt en godispåse som vi åt upp ^^. höhöhöhöhöhöhö. Men de var nån som glömde en hel outfit förutom typ underkläder...Undra vad hon gick hem i? (de var tjejkläder) och idag städade vi bara de sista, gick på en promenad med pappa idag. De var helt ok tog lite bilder till er då ;). Imorgon ska jag nathalie och hanna göra nått, Vi har halv studie dag och de har typ en lektionen men jag har ingen ! HIIHIHIH! SUCKERS! Eller nej tycker lite synd om dem...

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0