Hannisen

Atm är jag hemma hos hanna, hos mej är de massa folk och där vill man inte vara. Mina päron har nån föreldrar middag så de typ half gav mej pengar och kasta ut mej? Men ikväll åt jag pizza med hanna och vi kollar på nån film medans hon typ fixar håret. Idag var jag ju i Stinsen som ni kanske vet med några sötnosar ;). Sparar pengar till thailand så köpte bara ett nagellack, ett olivgrönt! Vi åt ocså sushi där!!!! Skt mysigt vare fan! Nathalie köpte världens finaste örhängena, hanna en tröja och jacka som kommer tillbringa tid i min gaderob ;)och nermina ett par söta byxor fast de köpte mycke mer men det var de jag tyckte om meeeeeest :D . Eller allt var fint men de var finast:). Känner att jag suger ganska mycke på denna instagram grej, fattar igentligen inte vad man ska göra. Ska man bara lägga upp bilder, gilla och komentera andras elller? Aja pussen, laddar upp bilder från sytemen i kväll om man pallar. Min Papi fyller år imorgon så inget bloggade imorgon skulle jag tro....eller?

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0