Dåligt humör..?

Idag var jag på sprudlande humör både på svenska, idrotten och lunchen men sen när spanskan kom ajajajajajaja. Alla var så himla negetiva så jag blev såååå irriterad och nu  är jag sur bara för det. Jag som var sååå glad :(. Men nu tänker jag skriva lite random grejjer så watch out ! Rökare: Igentligen fattar jag inte grejjen med det men det får väl vara så, jag tänker inte göra det. Har kämpat med min kondition och mina tänder ska inte bli så där äckligt gula. Förut när mina kompisar började så sa jag till så fort de tände och de  tyckte så klart det var jobbigt och jag gjorde det väl av kärlek. Men nu när de gör det bryr jag mej inte, har väl slutat älska dem lika mycket i guess? Det är sååå knas för ju mer grejjer någon gör som jag inte gillar slutar jag mej sakta men säkert slutat bry mej om dem..?Och om dom vill ha cancer låter jag dem nu, lite knas att jag låter mina vänner få cancer men de tänker ju inte sluta.  Lite knas men sånt är livet. Undra om de gör fler saker kanske jag slutar bry mej helt...? Kan det vara så..? Aja jag älskar dem iaf till 60 % ist för 100% men det gör ju inte så mycket. Känner att mitt dåliga humör kommer stanna ca en vecka till...
btw kommer mitt bloggade bli nog ännu sämre för mitt pluggande är ju sååå intensivt !

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0