suck'

Igår glömde jag att blogga...oups ! Hade tänkt att göra det men typ somnade ist ^^. Men igår hälsade jag och min kompis hanna på en barndomsvänn till oss som heter klara :). Med henne gick vi runt i stan åt en cupcake :D , hoppade studsmatta :S och kollade på hennes mammas nya lägenhet:) . DEt var lite mys och hon har massor av bilder på oss men har inte laddat upp dem ! Blir lite sur på henne nu.....eller näää kanske inte dåra. Men det var gårdagens iallafall och idag i skolan var lite sådär. Bråk och sånt vi tjejer håller på med, suck blir lite trött på oss tjejers bitchiga atityd !
Men nu idag så skulle nathalie och jag gå och träna:) , duktiga cheyer..!.....not !! Vi började gå såhär och var jätte taggade men så började de dugga men vi brydde ju oss ej, tuffa b-rudar. Och sen så hade vi gått halva vägen och värsta spö regnet vräkte ner och då försvann vår lust såklart men istället för att gå till gymmet eller hem så gick vi värsta omvägen och snackade. Så sen gick vi hem till nathalie och såg ut som 2 blöta kattungar...de är ju sååå söta när de är blöta! Fast vi kanske inte var så söta men ajaj. Sen så satt vi och drack te och hade det mys!
Min cupcake...mobilkamera host host...

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0