tränat

Nu kom jag hem från träningen, har kört core. Och de är typ mage och rygg, så det var asss jobbigt. kände verkligen hur det tog på magen. Men de är ju bra då kan man ha magtröjor extra mycket i sommar :D . Dagen har ju vart okej, har vart ganska trött och så. Men i morse när jag och nathalie skulle till skolan så gick vi till bussen perfekt tajming och allt, och precis när vi ska gå på så stannar hon och säger Jag har glömt mina muffins ! Och då tänkte jag bara wtf vad ska hon ha muffins till men då vare så att deras klass ska typ sälja och så så vi fick gå tillbaka och hämta de där muffinsarna och vänta typ jätte länge på bussen...och busshållplatsen ligger i skugan....ush va kallt det var... Och de var min dag, PUSS på er !
Mina nuvarande naglar, lite söta sådär right ? :) ♥
Ska måla naglarna och vilket ska man välja ? :)

Kommentarer
- Pia-Smilinggirls!

Gulligt! :)

2011-03-31 13:42:54 http://smilinggirls.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0