blogga.

Jag läste just min gamla blogg och kommer ihåg hur kul de va att blogga och hur många läsare man fick och så. Så vet ni vad, jag tror jag ska börja blogga igen eller asså typ mer eller vad man ska säga :) . Men idag var jag med päronen och köpte tränings byxor. De var lite så där smexiga, både korta och långa och båda tajta :D. Lägger upp bilder på dem nån annan gång, men efter de var jag med Filippa och vi hitta en skinjacka till henne och den var skita snygg ! Ska börja fixa mej snart för ska på middag hos b-vännen Nathalie och hennes familj och sen ska filippa och hennes familj också komma så de blir ju great ! Ska bli jätte kul. Och vet ni vad igår när jag åkte taxi hem så frågade taxichafförn om de inte var lite tidigt för mej att åka hem (kl var 22 då :) ) och då sa ja att jag var 14 år och han bara Men jaha ? :O, blev lite glad då ^^. PUSS och ha en bra lördags kväll :)
Jag i mys kläder efter taxituren :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0