Nya glajjor ;)

Idag så vaknade jag väl 10 hos nathalie, var jätte trött och nathalie också men vi kämpade upp och åt frukost medans filippa låg kvar i sängen, Men sen vid 11 tog jag bussen och åke in till pappas jobb på kungsgatan för vi skulle nämligen köpa nya solglasögon till mej och såklart skulle det vara Ray bans :) ! Sen så åt vi super god lunch förutom att såsen var lite b men aja resten var gott! Och nu sitter jag hemma kämpar för att hålla ögonen öppna, men måste försöka hinna packa.....BLÄÄÄÄÄ! Vill sova men har inte tid för det! Prutt! Sk faktist åka iväg till landet med pappa och Hanna imorgon och katten såklart och vi ska till mitt land där vi är typ 5 familjer som ska fira midsommar ;) . LIte mysigt och sen så kommer jag väl hem på söndag men sen så flyger jag till skåne :).

Kommentarer
- Linn

kommentera gärna mina logginlägg ;)




Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0