Kanan today :)

Var på kanabadet i dag med flickorna och några boys och de var ju toppen! Kom dit typ halv 1 eller nått, slutatde halv 12 men vi åkte till vällingby och köpte 4 lådor jordgubbor! Svenska på köpet ;) Eller rättare sagt vi cycklade dit och tbx.... Hatar att cyckla.... Desutom är ju min cyckels sadel för kort så när jag tramap nuddar min tår marken...SUCK! Men nu har jag ju solat och allt är lite brun:D . Men de dummaste jag gjorde idag var att glömma solkräm... Är typ ganska bränd och sen så har man ju lite ränder på ryggen där håret har legat, Inte bra Linn inte bra.. Men vi tog ju massor av bilder såklart men på siris kamera och man kan ju aldrig veta när hon laddar upp bilderna. Men jag tog 2 på mej sj :S som kommer nu ;). Inte så fina men får duga :)
+ en bild på mina brända kinder :/
brände mej typ på kinder axlar rygg och vader... så ni som ska sola för i helvete glöm inte sol krämen !

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0