Kanan nästa :)

Ska till kanan idag med mina söta barndomsvänner och mysa lite, bada också dåra. Annars ska de väl inte hända så mycket idag, Nathalie och Hanna ska också sova hos mej så de blir ju bara bättre och bättre ;). Så Skönt med sommar lov asså, sov hos hanna igår ska ha dom hos mej ikväll ju och imorgon kanske jag ska sova hos Nathalie. Lite fullt upp hahah ^^. Men igår var det ju skol avslutning och de var ju helt okej förutom rektorns jävla tal! Mitt i talet stannade hon upp och dår trodde ju alla att de var slut så alla såhär reser sig upp och så men sen så fortsätter hon, suck! Så fick alla sätta sig ner igen.... Och sen så höll hon på i en jävla halv timma till och såklart så hade aulan ingen luft kondetionering och de hade en dörr öppen så inte ens korsdrag blev de. Så de var som att sitta i en bastu i en och en halv timma. Men lägger upp en bild ikväll från outfiten :) 
Och idag ska mina päron åka ner till min farmor och farfars sommarställe för att sprida farfars aska :(. Ganska bra att jag inte följde med...Skulle bara stått där och grinat :/
HA en bra dag hurrni! ;)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0