HEMMA :)

Nu är jag hemma! Riktigt najsigt måste ja säga att midsommar var. BAdet ganska mycket och basta då såklart! Har kört mario kart en massa med resten av de som var med på midsommar och utklassade några killar där och känner mej ganska stolt haha. Och inte för att glömma, lite sådär glad när folk tror att man är äldre än vad man är och nu vare så att frida (typ barndomsvänn), hon tog med sin pojkvänn och dom var ju såklart söta men han trodde att jag och hanna var 95or^^.Lite smått roligt ;). Men nu bär de ju av till skåne med min söta kompis nathalie, ska vara där i en hel vecka utan internet. De kommer bli tufft... Men jag får väl stå ut haha ;). Flyget går imorgon bitti klockan typ 7... kommer aldrig klara att gå upp så tidigt. De senaste dagarna har jag gått upp 11 tidigast. Älskar sommarn! Förrutom att de typ regnar hela tiden dåra men men man ska ju inte klaga, bättre än -20 iaf ;).
Lägger upp lite bilder nu..!
Jag just nu ;)
Nej men nu ska jag packa klart, PussN :)

Kommentarer
- klara

..jaha. x) men dom är faktiskt lika! (:

2011-06-27 19:58:33 http://klaralova.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0