choklad muffins med choklad sås som fyllning?

Ja rubriken säger ju allt, så gott. Åt det med vännerna Ewa och Nathalie idag. Vi bakade haha. Men de är inte det ända vi har gjort idag, vi har oxå åkt till min tandläkare, de va så söta och följde med mej. Inte för att jag hatar tandläkaren eller nått för det gör jag ej. Men de var bara allmänt snällt tycker jag. men sen så åkte vi till vällingby från rådmansgatan där min tandläkare ligger och åt en 30 cm macka...JAG ÅT UPP HELA! Stolt chey.se Men asså jag tappade min när vi skulle hem till mej och äta dom... den var ju i påsen och allt så den blev inte smutsig bara lite sönder...Klumpig jag e... Och sen har vi tup kollat på tv och myst ^^.
Lite bilder kommer häääärrr...
Frulle
Outfit och håret, btw har ingen/inga/inte mascara, lösögonfransar eller fixat den...
Ewa och jag :)
Muffins :)
Salad hihi :S

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0