Gävle nästa !

Nu ska jag till gävle, är hemma hos hanna för tillfället men imorgon åker vi tsm till henne landställe och ska ha skit mys! Hanna har ju vart på land i typ en vecka nu och de var bäst! Vi försökte att färja håret med citron men de gick sådär, ni vet när man lägger citron i håret och sen solar järnet men vi orkade inte så vi hoppade ner i vattnet? :) Har massa bilder på kameran men....den är kvar på landet, inge bra menmen.Och hanna och jag tog en liten tur med vattenskotern...ensamma...gud va kul de är och köra! Känner mig skitcool haha! Kör vetten skoter med en snyg b-vänn där bak? låter pretty najs right? Så veckan efter  gävle ska nathalie komma till mitt land och de ska bli kul! och vi ska tydligen kolla på nån mini konsär med nån som heter "mis li" eller nååt? Nån som vet vem de är? x)

har en liten video till er men kan ej hitta en mobbe sladd så ni blir tyvär utan :/

HAre mys allesammans!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0