@ pontus place

Nu är man hos pontus med nathalie i södra sandby och ja.... Fick låna hans data, lite snällt! Elr vad ska jag annars göra här? De typ mini myser :D hihihiihihihiihhi :blush: De kanske jag inte får berätta för bloggen men who the fuck cares? :) Men jag har haft de mys i veckan, solat badat och plockat jordgubbar på självplockeriett . Kan de bli bättre? Sol bad och jordgubbar som är doppade i choklad! :D Men nu sket sig vädret ju, inte alls bra! Hate it! Kommer hem på måndag kväll ju men sen så åker ja ju till landet på onsdag kväll, sen kväll :) . Men så har mann bjudit över en familjn till oss, familjen Lind. Och de ska kanske där en natt eller så. Tror jag och deras äldsta son har ju vart i austarlien i ett år så honom har man inte träffat på jätte länge och han måste vara en pepparkaka! Men nu måste jag avbryta deras mini mys ;) Bye bye bitches :)

GAmmal på mej! Kan  ju inte t6a från pontus data, då blire ju ej på mej...eller?


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0