internet: shutting down....

Är på landet just nu och är uppkopplad på mammas iphone till datan. Har haft mys här på landet, vi har haft lite gäster i helgen, det var ju typ kul? xD Men vi spelade massor av spel och sånt. Badade och mario kart..... och i veckan var ju kompisarna på landet här men de har åkt på alla möjliga saker typ utomlands, de är bara ett av barnen som är i sverige utav 3? Och juste har åkt ring och vi åkte i en och en halv timma i streck, kul som bara den! Det var Lukas jag och carl på ringen och sen så var wille som körde och fy fan. Han körde inte fort men de var läskigt som fan och jag åkte i vattnet 1 gång :). Och söta hanna kommer på onsdag och sen åker vi komunalt till hennes land och sen så åker jag hit igen och då kommer nathalie och sen har jag bestämt att ja ska hem oavsett vad päronen säger! Aja som ni fattar rubriken så är internetten väldigt segt och de tog bara 10 min att komma upp till själva startsidan (blogg.se) så de blir nog ingen mer bloggning förren jag kommer hem :/
PUSS, ha en skön sommar!
(hade tänkt att ladda upp bilder men de går inte så)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0