bortglömd rubrik :/

Äntlign sitter jag och bloggar! Är på middag och fick låna en dator :) lite snällt right? Men nu har jag haft hann apå mitt land! Super mys är de ända man kan säga om de och desamma om hur de var på henne land förutom att jag fick tre bromsbätt och de var typ 5 cm i diameter, skit stora blev de iaf och jag är typ allegisk! not good not good... Men pappa kom och hämta mej i spånga i söndags så en kväll träffade hanna och jag Söta nathalie i en park och ofc så ska de sitta en gäng fulla 20åringar där typ, men gick därifrån ist ;). läskiga typer! ropade och allt på oss ... Men dagen efter de kom Oliver hem till mej så han jag och hanna kolla film och mös typ eller man kanske skriver myste? aja whatever, men nu är jag på landet igen ska typ bara vara här i en vecka sååå de är najsigt! Men nathalie kommer imorgon också, så de blir kul fast hon ska ju bara vara här i 3 dar så man får ta vara på tiden ! Tänka sig en månad kvar på sommarlovet kvar! Känns lite sorgligt :'(. Men nu måste jag dra... tror de vill har tbx datan^^ Puss alla söta människor som läser!
skit gammal bild men vad ska man göra ;)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0