shopping!

ett par röda mjukisshort från the newyorker!
en magtröja från bikbok ;)
en svart bikiniöver del :*
beigea trosor och bh:$
strumpisar!
Köpte allt detta idag och igår, igår var jag inne i stan med julia, ellen och olivia. Skit mysigt vare och dagen slutade att vi drack chockmockokaffe hos olivia och hanna sov över hos mej! Idag åkte jag hanna och lisa till kista där jag köpte demesta av grejjerna,toppen dag förutom att jag hade lite huvud värk och alla var typ skit trötta^^.  Imorgon ska jag nog mysa med hanna och göra lite andra grejjer som att träna, lägga upp lite annonser och sånt, på fredag åker jag och min kära bor till täby centrum för att checka den nya hollister butiken! Älskar verkligen de märket! har massor av kläder därifrån och vill ha mer om plånboken tillåter :).
Puss kommer blogga på fredag efter shoppinge om ja inte åker till landet :*

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0