magont?

Detta var de vi åt igår fast vi åt typ upp hälften... Men de var gott, hade ett enormt godis sug och sen efter 10 små bitar så fick man ont i magen och kunde inte ät? Snacka om osis eller vad? Låg och blev suktad av av den fulla slålen som ingen ut ur.... Men de var myysss iaf!! Vi kollade på många filmer och de namnen jag kommer ihåg är : Wildchild, step up 3, ratatouie, tio orsaker att hata dig och the house bunny :) de var de jag kom ihåg.....
Men just nu sitter jag och min bror i soffan och kolla film tillsammans, filmens namn är Poseidon ! (dock lite osociala mot varandra) Han är fastklistrade på ipaden och jag på datan, lyckat!
Imorgon ska jag fixa lite saker med mamma, kanske vara med och gå på yoga..? Jag gå på yoga liksom, helt knas. (passar att jag är världens ovigaste typ...elr kanske inte men)
Puss

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0