Strut ?

Nu kom ja precis hem från gymmet, har vart och kört core ;). Och de är ju najjs ! Men idag så vaknade jag ju upp hos hanna och vi åt frulle utomhus :D ! Så skönt asså ! Nästan 20 (19) grader har de vart idag i solen ! Så glad ! The sommar is snart här ! Men efter de så åkte jag och mamma med russin (min katt) till vetrinären för hon skulle vaxineras och så skulle de kolla på hennes öra för hon har vart med i slagsmål och fått ett sår ;(. Och sen så sa de att de inte kunde vaxinera henne för hennes sår :bigeyes:, så vi ska trycka ut typ var ur hennes sår varje morgon och kväll, USH ! Och sen spruta in en saltlösning på såret ! Stackars russin, som ej får gå ut och ska få salt i sitt sår ? Och vet ni vad som hände sen... De gav oss en strut som vi ska sätta på henne och de blir värre så hon inte kliar på de!
STACKARS MIN ÄLSKLING ! :(
Men annars så har de inte hänt så mycket idag förutom att jag visade mitt spanska häfte som jag fick av min lärare så jag kan plugga till provet med, sen så kom den spanska utbytesstudenten upp och så visade  jag honom mitt häfte för han undrade om han typ kunde hjälpa mej och då sa ja att häftet var en läxa, sen så gick ja och gjorde lite mat och då hade han fylt i just den sidan som jag hade mest problem med och behövde jobba med -.-'
Puss ska gå och dusha nu ;)
(jag hemma hos hanna)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0