Temavecka

Hello ! Jag har tema vecka och det är ju jätte kul, eller inte.. Jag blev väl typ anmäld till någon konstig grejj när man ska sitta och typ blogga i tre dagar så det är väl okjj? Men dom jag är med i skolan anmälde sig till Rymdäventyr och det låter lite barnsligt tyckte jag men det var jag ju ensam om. Så nu måste man väl göra ett reportage om något och jag har ju ganska dålig fantasi, men jag tror att jag kommer på något. Så svårt kan det inte va ?!  Jag visste inte att det var så många killar som skulle anmäla sig till den här kursen, men det är inga här endå... Har så f*cking tråkigt! Sitter helt ensam med en dator och bloggar, låter väl lite sorgligt det tycker jag i alla fall. PUSS kommer nog något reportage !♥


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0