Tjockis-night

Japp igår var det haha...Vi hade "laddat" med 6 filmer, 4 2liters color, 2 kg godis, en chokadask och chips såklart ;) .Hade jävligt mysigt med vännerna Ewa och den Lilla. Och vet ni vad som hände ? Jo Nathalie bor ju granne med mej och vi sov hos Nathalie fast det var ff hos mej liksom, och då satt ju vi och kollade på film och så hör man nån gapskratta med värsta gay musiken i bakrunden. Blev lite skraj där asså. Men jo och då var det så att min kära bror hade en liten fest med sina kompisar. Dom satt som några fjollor på balkongen och fnittrade -.-' . Så då var vi ju tvungna att utforska det lite hehe.... Så vi gick över och sa att jag hade glömt min borste vilket jag inte hade gjort hihihi. Men då kom vi dit och allvarligt talat så var det fan världens gayigaste musik jag svär. Men vi tog borsten och så skulle vi gå så hade min bror och hans kompisar vart lite fjolliga och hade sugmärken på halsarna.....Men whatever liksom deras problem inte mitt :P
babye♥

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0