studiedag

Imorgon varnar jag för inga inlägg, jag ska nämligen ha bästa förmiddagen med älsklingen Nathalie och på eftermiddag en vet jag inte jag som händer ;) . Men jag kan berätta på förmiddagen kommer jag och Nathalie åka till vällingby/kista C och shoppa lite nödvändiga grejjer :P. Efter det åker vi till AF (Adolffredriks-sångskola) och där besöker vi Filippa och hennes homies, hihi är lite nervös om vad som kommer händ liksom. Tänk om dom inte gillar oss :O, då får vi lite trubbel.... Men whatever vad kan hända ? Men där är vi typ till halv tre sen taggar vi nån annan stans. See ya♥

(den är tagen i fredags :))

Tycker nån annan att det här ω ser ut som en rumpaaaa...

Kommentarer
- klaralova

Okej^^ men har du PS?(:

2010-11-22 21:03:49 http://klaralova.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0