Idolfinalen yesterday !

Igår var jag och hanna på idolfinalen och snacka om att de va skojj. Vi hejjade såklart på Jay liksom vem gjorde inte det. Fast jag hoppas lite att den andra skulle vinna för det är ju alltid tvåan som blir nått, hon började väl på M ? Asså jag har faktist bara kollat på två avsnitt så jag vet inte vem som är vem. Men Jay vann ju ! Här kommer lite bilder från igår ;)
Olle eller Ola i pausen.
JAY ! Och vet ni vad som hände, Jah och Hanna satte oss i trapphuset för det va så jävla varmt överallt. Och då kom Jay och hans två livvakter ! En decimeter ifrån honom fan ! Det va fan lite coolt !
Jag och hanna med våra VIP pass ;)
Den andra finalisten ! :)
Hahaha Hanna och jag hittade en gubbe som satt och sov :D
Det var allt för nu och alla bilder är tagna med min kamra :)

Kommentarer
- Nathalie♥

Haha nej va tror du ? :D :S

2010-12-11 15:25:30 http://nathaliele.blogg.se/
- linn

fett tråkigt "/

2011-01-10 19:58:49 http://linnsdiary.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-post

URL



Trackback
RSS 2.0